חיית המחמד שלי,חנות חיות בנתניה BAX

חיית המחמד שלי.....אני דואג לה כמו שאני דואג לעצמי.

בטח גם לכם חשוב שחיית המחמד שלכם בין אם זה כלב, חתול או תוכי יקבלו את האוכל הטוב ביותר ואת התנאים הטובים ביותר.
חיית המחמד שלנו היא כמו בת בית אצלנו בבית וחשוב לנו לדאוג לה מ א ועד ת.
אנחנו נקנה לה את האוכל הכי טוב, את מוצרי הטיפוח וההיגיינה שהיא צריכה, את חומרי ההדברה במידת הצורך ואפילו צעצועים כדי שלא יהיה לה משעמם.
אנחנו נקום בשבילה ב 6 בבוקר ונצא איתה לטייל ואפילו נתקין בבית מצלמה על מנת שנוכל לראות אותה מהעבודה ונבדוק שהכל בסדר.
חיות המחמד שלנו מצריכות הרבה טיפול אבל מחזירות לנו אהבה בהתאם.


לכן  אם אתם גרים בנתניה ובא לכם לפנק את חיית המחמד שלכם. כלב, חתול,, תוכי, מכרסם או אפילו אם יש לכם דגים.
אני יכול להמליץ בחום על חנות חדש שנפתחה ברחוב - אגם כנרת 6 בנתניה (קומה 2 במרכז המסחרי).
בחנות הזאת יש הכל ובמחירים ממש טובים ממליץ לנסות.
הם גם עושים משלוחים בכל נתניה מצפון ועד פולג וגם באזור קרית השרון, קדימה ועד כפר יונה.
ומה שיפה אצלם שהם לא סוחרים בבעלי חיים כלומר לא תראו אצלם איזה גור של כלב או חתול למכירה.





מומלץ בחום - BAX - חנות חיות בנתניה, אוכל, ציוד ועוד....

כותב - עודד בן סימון.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ארגון והנחיית ערבי גיבוש וימי גיבוש לעובדים - ההילולה

מערכת בית חכם לבית או למשרד, מה שווה ומה חשוב לדעת?

אופנת חוף, בגדי חוף, שמלות חוף, ריץ ביץ